داستان آشپز شدن من

سایتی درباره‌ی روزمرگی‌های یک عاشق غذا!

داستان آشپز شدن من

سایتی درباره‌ی روزمرگی‌های یک عاشق غذا!

سلام.
الان که دارم این متن رو تابپ میکنم، بخاطر ویروس کرونا همه‌ی مردم تقریبا تو خونه‌هاشون هستند.البته من باور دارم که این ویروس بالاخره از بین میره. اونم به زودی!
خب،اول از خودم یکم بگم.
من افرا هستم.افرا میداس 🤗
۲۲ سالمه و دانشجوی ترم دوم روانشناسی هستم.آشپزی خیلی دوست دارم اما اصلا با دانشگاهم جور درنمیاد که برم کلاساش.
میخوام یه کاری رو شروع کنم
میخوام یه کتاب آشپزی که غذاهای خوشمزه‌ای توش داره رو انتخاب کنم و تمام غذاهاش رو دونه دونه درست کنم.هر غذایی که درست میکنم اینجا برای شما هم توضیحش میدم تا هممون باهم یاد بگیریم!
اما یه مسئله هست!
کدوم کتاب!؟؟
تا من دنبال یه کتاب خوب میگردم شما هم پیشنهاداتتون رو به من بگین!
خب،پس فعلا🙌

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

اولین غذا!

سلام سلام.الوعده وفاااااا

من امروز برای ناهار اردور جگر و برای پیش غذا هم برانی خیار درست کرده بودم.

برانی خیار فووووووق العاده خوشمزه بود.طعم خامه‌ای و سبکی داشت و همه پسند کردن.

اردور جگر هم بد نبود اما باید تو دستورش یه سری تغییرات بدم!

خدا رو چه دیدی! شاید به روزی منم یه کتاب آشپزی مخصوص خودم نوشتم😬😬

بچه‌ها،لطفا اینستاگرام منو فالو کنین.(afra_midas)

حتما هم دایرکت بدین و بگین که از این بلاگ اومدین.براتون سورپرایز دارم🤭🤭

راستی،عکس غذاها و دسرهایی رو هم که درست میکنم همشو تو اینستام به اشتراک میزارم.

پس بدویین بیاین اونجا

  • ۹۹/۰۱/۰۵
  • افرا میداس

اردور جگر

برانی

خیار

مرغ

نظرات (۱)

اردور جگر ؟!!!!

این دیگه چیه ؟ تو جیب جا میشه ؟ 😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی