داستان آشپز شدن من

سایتی درباره‌ی روزمرگی‌های یک عاشق غذا!

داستان آشپز شدن من

سایتی درباره‌ی روزمرگی‌های یک عاشق غذا!

سلام.
الان که دارم این متن رو تابپ میکنم، بخاطر ویروس کرونا همه‌ی مردم تقریبا تو خونه‌هاشون هستند.البته من باور دارم که این ویروس بالاخره از بین میره. اونم به زودی!
خب،اول از خودم یکم بگم.
من افرا هستم.افرا میداس 🤗
۲۲ سالمه و دانشجوی ترم دوم روانشناسی هستم.آشپزی خیلی دوست دارم اما اصلا با دانشگاهم جور درنمیاد که برم کلاساش.
میخوام یه کاری رو شروع کنم
میخوام یه کتاب آشپزی که غذاهای خوشمزه‌ای توش داره رو انتخاب کنم و تمام غذاهاش رو دونه دونه درست کنم.هر غذایی که درست میکنم اینجا برای شما هم توضیحش میدم تا هممون باهم یاد بگیریم!
اما یه مسئله هست!
کدوم کتاب!؟؟
تا من دنبال یه کتاب خوب میگردم شما هم پیشنهاداتتون رو به من بگین!
خب،پس فعلا🙌

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

داستان آشپز شدن من

سلام.

اول اجازه بدین خودم رو معرفی کنم.

من افرا هستم.۲۲ سالمه و دانشجوی ترم دوم روانشناسی‌ام🤗

اما خب...شدیدا عاشق آشپزی‌ام.متاسفانه با ساعات دانشگاهم جور نیست و نمیتونم کلاسای آشپزی برم.بنابراین یه تصمیمی گرفتم!

تصمیم گرفتم یه کتاب آشپزی خفن بگیرم و از اول تا آخر دونه دونه بپزمشون😬

و بعدم بیام اینجا به شما توضیح بدم که چطور اون غذا رو درست کردم و نتیجه‌ی نهاییش چی شد.اینجوری هممون با هم آشپزی یاد میگیریم😍

خب خب،تا وقتی که من یه کتاب خفن‌پیدا کنم شما هم‌پیشنهادات خودتون رو بمن بگین😊

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • افرا میداس

نظرات (۱)

سلام 

پس خوش به حال همسرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی